sobota, 15 lutego 2014

bezglutenowe wędliny Henryk Kania

Witam serdecznie , postanowiłam napisać zapytanie do Zakładów mięsnych Henryk Kania  czy ich produkty zawierają  gluten , ponieważ z tyłu na etykiecie w alergenach gluten nie był wymieniony. 
A wolałam się upewnić na 100% .Wklejam więc całą odpowiedź jaką otrzymałam

Pragnę podziękować za zainteresowanie produktami Zakładów Mięsnych Henryk Kania.
W naszej bogatej ofercie znajdują się zarówno produkty, w których gluten  jest obecny w składzie oraz produkty nie zawierające tego alergenu pokarmowego.
Ze względu na mnogość asortymentu oraz ich zróżnicowanie i dostępność w poszczególnych sieciach handlowych najłatwiejszym sposobem na werefikację obecności glutenu w produkcie jest analiza składu produktu znajdującego się na opakowaniu.
Jako Producent mamy obowiązek deklarowania wszystkich składników i dodatków wykorzystywanych do produkcji danego asortymentu, w tym również tych będących alergenami.
Ze swojej strony zachęcam do spróbowania linii produktów Polskie Snaki. Jest to 6 kabanosków w poręcznym opakowaniu będących idealną przekąską, którą można zabrać ze sobą do szkoły czy pracy. Jest to produkt, który został szczegółowo przebadany na brak obecności glutenu o czym informuje stosowny zapis na opakowaniu.

1 komentarz:

Drogi czytelniku! Dziękuję , że odwiedziłeś mojego bloga, jeśli ci się tu spodobało zaobserwuj bloga, będzie mi bardzo miło ;-) Pozdrawiam i życzę miłego dnia :)